sâmbătă, 2 mai 2009

Scrisoare...


Buna... Stateam si ma gandeam la lume... La ceea ce se intampla in jurul nostru, al tuturor... Cand totul se invarte in jurul banilor... Sau in jurul dimensiunil, nu mai conteaza ce urmeaza.... Pt tine este totul clar stabilit... Iti stii bine limitele si stii pana unde poti ajunge... Dar daca eu sunt o fata simpla, fara dimensiuni impresionabile???? Voi avea sanse sa te cuceresc pe tine, un baiat despre care nu stiu mare lucru... Stiu doar ca esti in scoala cu mine, esti dragut, nu stiu nimic din ce iti place sa faci sau ce muzica asculti, ce fel de fete iti plac... nu stiu absolut nimic despre tine dar... Visez, visez la tine, la mine, visez la noi, visez sa vorbim, sa fim amici, sa continuam ceea ce eu nu am avut nicodata... Mi-ar face mare placere daca am discuta... daca ne-am povesti viata unul altuia... si daca am avea incredere... dar stii.... chiar nu conteza... iti voi trece si tie numele pe lista mea cu persoane pe care le-am crezut speciale, care au schimbat ceva in mine, si in ceea ce credeam eu ca sunt.... si acum shtiu... sunt o fata modesta... cam plinuta, cu ochii mari si caprui, ma inrosesc la fiecare cuvant, si sunt mandra ca sunt eu in tot ceea ce fac... afra prefacatorii, fara fite, fara nimic care sa ma supere... sper din tot sufletul sa nu treci prin ce am trecut eu acum un an si sper ca vei avea un noroc mai mare decat mine...



Te iubesc, Te-am iubit, si te voi Iubi mereu.... Asta sunt eu si sunt cat se poate de mandra de mine, pentru ca am reusit si voi reusi mereu sa trec peste chestiile nu chiar bune din viata mea.... oricum tu ai fost o pata rosie de culoare pe viata mea mult prea Alba....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu